Dyrektor portalu internetowego Wiara.pl - tow.Misiura w swoim wystąpieniu publikowanym na naszym forum stwierdził, że tradsi są małą grupą ale potęgą w internecie. Bóg zapłać, tow.Misiura za dobre słowo.
Na praktycznym Zachodzie organizowane są akcje pro tridentina, polegające na informowaniu ludzi mediów o intersującym nas problemie. Fachowo mówiąc: marketing wiralny, lub po prostu:"One e-mail a day, keeps the... sobór away"
== Etapy tworzenia akcji wiralnej ==
Jeden e-mail zamiast jednego posta lub papieroska 1. wybór odpowiednio atrakcyjnego materiału -
wybieramy "ulubiony" fragment KNO, kopiujemy adres-link, KNO:
http://breviarium.blogspot.com/2. rozpowszechnianie w grupie docelowej:
wybieramy adres e-mail podany w okienku "kontakt" redakcji prasowej lub radiowej,3. wklejamy link do KNO wraz z
prostym, nieemocjonalnym, nienachalnym, zdaniem oznajmująco -informującym o ciekawym wydarzeniu. Do działu sportowego wysyłamy "szalikowców", do działu krajowego "lokalne wygłupy posoborowia" itd
W wiralnym marketingu ważna jest prostota, brak nachalności, zaintrygowanie odbiorców.
Dajemy sobie spokój z Tyg.Powsz.,Gościem itp. Walimy do gazet i redakcji "świeckich" w dużych aglomeracjach== Zalety komunikacji wiralnej ==
* dotarcie przekazu do grupy zawodowej posługującej się słowem (pisanym, mówionym), posiadającej szerokie kontakty i wpływ na wyrażane opinie,
* podesłanie dziennikarzowi linka do żywego, nowego źródła informacji. Stary Zachodni zwyczaj mówi: dziennikarz jest leniem, trzeba mu przygotować gotowy materiał - wtedy go zastosuje w pracy. KNO do tego się nadaje, poza tym linkuje dalej - NRL.
* większe zaangażowanie odbiorców w treści przekazu z uwagi na zawodową ciekawość.
W efekcie przekaz rozchodzi się podobnie jak wirusy. Jest nas na forum dziennie ok 25 osób. W miesiącu da to ok.
625 e-maili. Można sobie przygotować
"ulubionego" gotowca i ...Dziennik Bałtycki, Expres Łódzki, Radio Wa-Wa, Słowo Wrocławskie, Życie W-wy, II pr Pol. Radia, to działa, trzeba tylko... one e-mail a day....
na podstawie wikipediipodzielmy się informacją dokąd wysłaliśmy