Cytat: Angelus Silesius w Stycznia 02, 2010, 22:31:02 pm wypieki też są macopodobne aczkolwiek wkłada się w nie chrześcijańską krew ... Uśśś! A cóż w tym nowego? Z tego tytułu jest co najmniej kilku świętych Kościoła, nie licząc całkiem sporego grona błogosławionych!
wypieki też są macopodobne aczkolwiek wkłada się w nie chrześcijańską krew ...
Nie rozumiem? Wierzy Pan w to, że krew chrześcijańska była wykorzystywana kiedyś w historii do wyrobu mac? Ja nie znam się na tym, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli jednak są jakieś dowody, to chętnie bym je poznała...
Wierzy Pan w to, że krew chrześcijańska była wykorzystywana kiedyś w historii do wyrobu mac? Ja nie znam się na tym, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli jednak są jakieś dowody, to chętnie bym je poznała...
Nie wydaje sądu, tylko mówię, co "mi się wydaje", aczkolwiek mogę być w błędzie... I stąd proszę o wyjaśnienie...
Cytat: cabbage w Stycznia 04, 2010, 14:03:52 pmWierzy Pan w to, że krew chrześcijańska była wykorzystywana kiedyś w historii do wyrobu mac? Ja nie znam się na tym, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli jednak są jakieś dowody, to chętnie bym je poznała... Przepraszam, ale jesli nie zglebiala pani tematu, to jak moze wydawac pani autorytatywny sad ("malo prawdopodobne" to jak najbardziej sad) ?
Przypominam, że kanonizacja jest aktem nieomylnym, więc wszelkie jej odrzucenie to nie zuchwalstwo, jak w przypadku powątpiewania w słuszność beatyfikacji ale jawne odstępstwo.
Dla żydów jakiekolwiek spożywanie krwi jest niekoszerne. W Biblii hebrajskiej nic na ten temat nie ma - tym bardziej na temat "krwi nieochrzczonych chrześcijan". Stąd całkiem słuszne powątpiewanie.
Dla żydów jakiekolwiek spożywanie krwi jest niekoszerne.