Promuje "banderyzm"? Na Starym Rynku w Poznaniu zaklejono jeden z lokali, bo promuje "pozytywny wizerunek morderców Polaków"Przed jednym z lokali na Starym Rynku w Poznaniu pojawiła się czerwono-biała taśma i napisy sugerujące, że lokal promuje "banderyzm" i "pozytywny wizerunek morderców Polaków". Elementy szybko zniknęły.Lokal promuje "banderyzm"?Na Starym Rynku w Poznaniu na drzwiach prowadzących do jednego z lokali przyklejono kartki sugerujące, że przyczynia się do promowania "pozytywnego wizerunku morderców Polaków". Na jednej z kartek napisano, że "Pijana Wiśnia" to sieć barów franczyzowych działająca w Polsce i należąca do jednego z ukraińskich koncernów.- Ten sam koncern prowadzi we Lwowie restaurację, której celem jest promowanie pozytywnego wizerunku morderców Polaków - napisano.Podano również, że z jednej z reklam ukraińskiego lokalu przedstawiono zdjęcie Romana Szuchewycza. Napisano, że był "bezpośrednio zaangażowany w ludobójstwo na Polakach i Żydach podczas II wojny światowej".Na drzwiach przyklejono również kartkę z napisem "Strefa skażona banderyzmem" i "Historii nie znacie, nazistów wspieracie".