"Przypomniano więc, że nie można być za obroną godności życia migrantów, a jednocześnie przeciw obronie życia i rodzin oraz odwrotnie: nie można bronić życia od poczęcia do naturalnej śmierci, nie broniąc życia i godności migrantów."i co w tym zdaniu jest złego?
Chyba nic (...)
Jak można chronić misie koala, a nie przejmować się pingwinami?
Jak można zrobić śniadanié, a nie zrobić kolacji?
Jak można znać alphabet gruziński, a nie znać ormiańskiégo?
Jak można przekopywać działkę, a nie kopać rowów?
Nie można być za obroną godności życia migrantów, a jednocześnie przeciw obronie życia i rodzin oraz odwrotnie: nie można bronić życia od poczęcia do naturalnej śmierci, nie broniąc życia i godności migrantów.
Po drugie wiarygodność wzruszających tekstów o "godności imigrantów" i "otwieraniu serc" jest zerowa - a to za sprawą choćby parasola ochronnego jaki hierarchia rozpięła nad mafijną reprywatyzacją w W-wie. 40 000 ludzi zostało wyrzuconych na bruk a cała struktura dwóch diecezji warszawskich "nie pochyliła się na poszkodowanymi"!? Nie zauważyli tej tragedii ludzkiej?!
Oni w tym czasie wypełniali druki na dotacje europejskie. Jeżeli bierze się kasę z UE (via MKiDN) to trzeba tę kasę odpracować.No i chłopaki teraz odpracowują.
To fajnie mają. A ja głupi bez kasy.
@ahmed zatem całe Pismo jest stekiem bzdur, a spore osiągnięcia ma Chrystus:10 Kto w drobnej rzeczy jest wierny, ten i w wielkiej będzie wierny; a kto w drobnej rzeczy jest nieuczciwy, ten i w wielkiej nieuczciwy będzie.
"On wymierza sprawiedliwość sierotom i wdowom, miłuje cudzoziemca, udzielając mu chleba i odzienia. Wy także miłujcie cudzoziemca, boście sami byli cudzoziemcami w ziemi egipskiej".
Ja takich rzeczy nie udowadniałem. Zdanie Pana Jezusa można podstawić pod pana (chory) paradygmat myślenia i dojść do takich samych (chorych) wniosków. Więcej jeżeli ktoś tu bluźni, to nie ja.
Pana interpretacja PS jest ciekawa, widzę wpływy neo, nie wiem, co z niej wynika, ale może pan też inne passusy dla nas interpretować. Pan jest ubogi w duchu, wiec wystarczy panu jeden, ale nie wszyscy są tak doskonali.