Uwierzcie mi panowie, że ci goście 120 lat temu też srali i sie podcierali. Czy dla podkreslenia weryzmu należy dołączyć odpowiednie obrazki? Co do kinematografii, to Rita Hejłort zademonstrowała więcej erotyzmu strzelając rudym łbem niż szaron ston demonstrując organ płciowy. Dlaczego tak sie stało? Aby zabic w młodzieży wyobraznie, wrazliwości i zdolnośc kojarzenia.
Od roku 1932 młoda Margarita Carmen Cansino występowała wraz ze swoim ojcem, tancerzem flamenco w nocnych klubach i na pokazach tańców hiszpańskich[9].KarieraW filmach zaczęła się pokazywać od roku 1935, ale nie były to znaczące role. Jedną z ważniejszych w jej karierze stała się kreacja Judy MacPherson w dramacie Howarda Hawksa Tylko aniołowie mają skrzydła (Only Angels Have Wings, 1939). Aby podreperować finanse w latach 40. dorabiała jako modelka i tak stała się znaną pin-up girl[10][11]. Jej zdjęcie każdy żołnierz albo miał albo kojarzył. Innej opcji nie było – wspominał aktor Eli Wallach, weteran wojenny[12].
Potem poznała reżysera i aktora Orsona Wellesa, z którym wzięła ślub 7 września 1943 i miała córkę Rebeccę Welles (ur. 17 grudnia 1944). Kryzys w związku spowodowała ponoć jej niewierność, za którą Orson się zemścił. Zrealizował film noir Dama z Szanghaju (The Lady from Shanghai, 1948), do którego Hayworth ścięła swoje słynne długie, rude włosy i ufarbowała się na blond, a na dodatek zagrała podstępną Elsę Bannister. Film odniósł sukces, ale małżeństwo nie przetrwało, a kariera Hayworth zaczęła chylić się ku upadkowi. 1 grudnia 1948 małżeństwo rozpadło się przez jej zdrady. 27 maja 1949 roku poślubiła księcia Alego Khana, z którym miała córkę Yasmin Khan (ur. 26 grudnia 1949). Po dwóch latach, 26 stycznia 1953 jednak się rozwiodła. Z piosenkarzem Dickiem Haymesem tworzyła małżeństwo od 24 września 1953 do 12 grudnia 1955 roku. Piątym jej mężem (od 2 lutego 1958 do 7 września 1961) był producent filmowy James Hill.
A ja co do tego chamstwa co z Ameryki przyszło to sobie pozwole na sprzeciw. Holiłód było jeszcze długo ostoją pruderii, gdy w jewropie rozprzestrzeniły sie chamstwo, rója i porubstwo. Ostatnie tango w Paryżu, to produkcja na wskroś jewropejska, a Passolini to Amerykan? Ja na tyle stary jestem, że pamiętam realizm włoski i tam innego tematu nie było jak ryćkanie. Wytchnieniem był Bergmann, bo ten to od razu do rzeczy przechodził i powróz na szyje był tematem przewodnim. Wulgaryzacja amerykańskiego kina poszła po całości, gdy na tron wstąpił ultrakonserwatywny Reagan, za Cartera mieliśmy Columbo i Kojaka, co im obscenity przez gardło by nie przeszło. Po to chyba są wybierani ultrakonserwatyści, bo oni wprowadzą to, co nie uda sie liberałom. A ciemny lud to kupi
a Kojak śpi z różnymi kochankami jak mu tam popadnie.
Tak jak nasz Borewicz, a 007 zawsze kończył się jakąś kochanką w dwuznacznej sytuacji tuż przed....
Nie spodziewałem się takiego wątku, na tym forum. Dorzucę swój komentarz: piękna muzyka Haydna, pięknie słowa, wszystko zniszczone przez Prusaków i Wielkoniemieckosc:https://m.youtube.com/watch?v=rUqTaM5aMdo