Był dwukrotnie żonaty. Z pierwszego związku miał dwóch synów, z drugiego trzech[12].Zmarł 20 grudnia 2018. Został pochowany 4 stycznia 2019 na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach[13].
Byłoby rzeczą budującą, gdyby Romuald Dębski nawrócił się pod koniec życia i powrócił na łono Kościoła.
Dzięki życzliwości ks. Aleksandra Seniuka,
Nie wiem.Pan przyjdzie i ich przedstawi.
Kogo?
Cytat: Kefasz w Stycznia 17, 2019, 14:55:39 pmKogo?Bula Szczynukowycza. http://niezaleznemediapodlasia.pl/agenci-sb/prezydent-komorowski-syn-szczynukowicza/
To juz jest szczyt chamsta, wiesniactwa, kur..stwa, idiotyzmu, fanatycznego kretyznizmu, buractwa, oszolomstwa, braku rozumu, slepoty umyslowej, choroby psychicznej. To nie sa slowa i posty godne katolika. Rzucanie niczym nie popartych (nie udowodnionych) oszczerstw przeciwko prezydentowi ... jest po prostu wyrazem totalnego zezwierzecenia
Gdzie sa administratorzy?
Koncert Roberta Izydora Pożarskiego.A potem o 20 msza trydencka w tym samym kościele.😏https://www.facebook.com/events/400638273844130/?active_tab=aboutMAR10Muzyka na Mękę, Śmierć i Zmartwychwstanie PańskiePubliczne · Organizatorzy: Polska Opera KrólewskaWezmę udziałUdostępnijclockDzisiaj o 18:00 – 20:00Zaczyna się za około 4 godziny · 6°C Zachmurzone niebopinplac Teatralny, 00-077 Warszawa, PolskaPokaż mapęBezpłatneSzczegółowe informacjeChór Kameralny przy Polskiej Operze Królewskiej pod dyrekcją Renaty Szczypior, zaprasza na koncert muzyki pasyjnej. W programie wydarzenia znajdują się tradycyjne śpiewy chorałowe oraz dawne polskie pieśni wielkopostne. Autorem opracowania muzycznego koncertu jest śpiewak, badacz średniowiecznych źródeł rękopiśmiennych i dawnej muzyki liturgicznej – Robert Pożarski.Deus in adiutorum meum intende – O Boże, przyjdź mi z pomocą. Tymi słowy rozpoczyna się każda z kanonicznych godzin. Tym też wezwaniem rozpocznie się koncert, podczas którego średniowieczne śpiewy liturgiczne oraz renesansowe i wczesnobarokowe pieśni poprowadzą słuchaczy przez historię męki, śmierci i zmartwychwstania Jezusa. Dalej zaś zabrzmi Spowiedź powszednia w surowym opracowaniu czołowego polskiego kompozytora epoki renesansu – Wacława z Szamotuł. Zaraz po niej zostanie wykonana jedna z najdawniejszych polskich pieśni pasyjnych, czyli Żołtarz Jezusów do tekstu Ładysława z Gielniowa. Ta wielozwrotkowa wierszowana refleksja obok Chrystusa przedstawia obraz jego zbolałej Matki, mieszcząc w swej treści rozważania nad Bożą miłością i ludzkim cierpieniem.Kolejne pieśni nawiązują już bezpośrednio do liturgii Wielkiego Czwartku. Wśród nich arcydzieło XVII-wiecznej polifonii – In Monte Oliveti Mikołaja Zieleńskiego, będące obrazem modlitwy Chrystusa w Ogrójcu. Wielki Piątek wiąże się natomiast ze śmiercią Jezusa i cierpieniem matki bolejącej pod krzyżem. Stabat Mater – przejmujący tekst, który stał się podstawą szeregu genialnych kompozycji na przestrzeni wszystkich epok, zabrzmi w opracowaniu Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego. Druga kompozycja tego twórcy znajdująca się w programie – motet Sepulto Domino – bazuje już na tekście z liturgii godzin Wielkiej Soboty. Pomiędzy wielogłosowymi pieśniami pojawiają się chorałowe Lamentacje Jeremiasza. Są to śpiewy oparte na starotestamentowych tekstach prorockich, które wykorzystywane są podczas Ciemnych Jutrzni, czyli modlitw odprawianych w Wielki Piątek i Wielką Sobotę przed świtem. Całość programu wieńczy XIII-wieczne organum – zwycięskie Surrexit Christus. PROGRAMDeus in adjutorum meum intende – organum dwugłosowe z Collectio cantilenarum (XV w.)Powszednia spowiedź: Ach, mój niebieski Panie – Wacław z Szamotuł (1526?-1560?), sł.: Andrzej Trzecieski (1525/1530?-1584)Jezusa Judasz przedał – Żołtarz Jezusów, czyli piętnaście rozmyślań o Bożym umęczeniu – Anonim XV -XVI w., sł.: bł. Ładysław z Gielniowa (1440-1505) – I wyd. Kraków 1558I Lamentacja Jeremiasza – ton według Antiphonarium Andrzeja Piotrkowczyka, Kraków 1614Mikołaj Zieleński – In Monte Oliveti – responsorium, motet przeznaczony na Matutinum na Wielki CzwartekAch nam nędznym grzesznym nasze grzeszenie – z Kancjonału Szymona Krofeya 1586, 4-głosowe opracowanie J. Bertrama (1561)II Lamentacja Jeremiasza – ton według Antiphonarium Andrzeja Piotrkowczyka, Kraków 1614Grzegorz Gerwazy Gorczycki – Stabat MaterLament świętokrzyski (XV w.) z melodią zrekonstruowaną współcześnie wg Planctus Mariae z Cividale (XIV w.) – oprac. Robert PożarskiKrzyżu wierny i wyborny – Anonim (N. Z. Cracoviensis), przekład: Baltazar Opeć (1480/85?-po 1531)Oracja Jeremiasza – ton według Antiphonarium Andrzeja Piotrkowczyka, Kraków 1614Grzegorz Gerwazy Gorczycki – Sepulto Domini – responsorium, motet przeznaczony na Matutinum Wielkiej SobotyDobrotliwość Pańska (Mądrość Ojca wszechmocnego) – Cyprian Bazylik (1535?-1600?), sł.: Jakub Lubelczyk (1530-1563)Dum Transisset Sabbatum – responsorium z procesji rezurekcyjnej wg Pontificale Plocense (XII w.)Surrexit Christus – dwugłosowe organum wg Graduale Panien Klarysek z Krakowa (1260) WYKONAWCYCHÓR KAMERALNY PRZY POLSKIEJ OPERZE KRÓLEWSKIEJROBERT POŻARSKI KANTOR, OPRACOWANIE MUZYCZNERENATA SZCZYPIOR DYRYGENT, PRZYGOTOWANIE CHÓRUKościół Środowisk Twórczych św. Brata Alberta i św. Andrzeja Apostoła, Plac Teatralny 18 w Warszawie WSTĘP WOLNY!
Czy IBP w Warszawie/Brwinowie organizuje liturgie Wielkiego Tygodnia?Na pl. Teatralnym lub w Brwinowie?Strona IBP nie jest aktualizowana.