Forum Krzyż
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 20, 2024, 00:11:21 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
www.UnaCum.pl

Centrum Informacyjne Ruchu Summorum Pontificum
231948 wiadomości w 6630 wątkach, wysłana przez 1668 użytkowników
Najnowszy użytkownik: magda11m
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Forum Krzyż  |  Traditio  |  Katolicki punkt widzenia  |  Wątek: Katolicki bojkot producentów
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Katolicki bojkot producentów  (Przeczytany 1183 razy)
Angelus Silesius
aktywista
*****
Wiadomości: 586


I'm gonna make him an offer he can't refuse

« dnia: Marca 08, 2009, 20:21:15 pm »

Witam,
w wątku proszę wpisywać przypadki działań antykatolickich przez różnego rodzaju firmy i organizacje, co powinno skutkować katolickim bojkotem produktów wymienionych firm. Wpisujemy przypadki ewidentnie złych działań aby decyzję odnośnie bojkotu każdy mógł podjąć indywidualnie. By zachować pełnię uczciwości należy tu również wklejać oświadczenia obronne firm/instytucji, jeśli na takowe się natkniecie.

Oczywiście, żeby nie pozostać gołosłownym moje zgłoszenie:

Pepsi
http://www.bibula.com/?p=5318

Pepsi-Cola wspiera homosiów
2009-01-09

Amerykańska firma Pepsi-Cola podarowała ponad milion dolarów grupom pro-homoseksualnym, jednocześnie odmawiając wsparcia grup sprzeciwiających się rozprzestrzeniania się w społeczeństwie tej jednostki chorobowej.

Organizacja o nazwie "Kampania na rzecz Praw Człowieka" (Human Rights Campaign - HRC), określająca się jako "Największa amerykańska organizacja cywilna dążąca do osiągnięcia równości przez lesbijki, geje, biseksualistów i transgenderystów", otrzymała od Pepsi-Cola wsparcie w wysokości 500 tysięcy dolarów - stwierdza raport pro-rodzinnej organizacji American Family Association.

Pepsi-Cola przekazała również dotację w wysokości pół miliona dolarów organizacji o nazwie Straight for Equality, na program prowadzony przez homoseksualną organizację PFLAG (Parents, Families and Friends of Lesbians and Gays). Dyrekcja Pepsi-Cola nie tylko nie ukrywa swych związków i wspierania organizacji homoseksualnych, ale jest z tego dumna. "Cieszymy się, że możemy dalej wspierać nasze partnerstwo z PFLAG" - powiedziała Jacqueline Millan, dyrektor działu dotacji.

Jak stwierdza wewnętrzny biuletyn korporacji, firma nakazuje każdemu pracownikowi uczestnictwo w obowiązkowych zajęciach na temat "orientacji seksualnej i wyrażania identyfikacji seksualnej". Prowadzi też Equal - osobny "dział kadrowy dla gejów, lesbijek, biseksualistów i transgenderowców".

Pepsi-Cola to prywatna firma. Ma święte prawo zatrudniać kogo chce i wspierać dowolne organizację. Konsumenci mają za to święte prawo kupić napój wyprodukowany przez inną firmę…
Zapisane
"Religijny liberalizm pozbawia nas męczenników i misjonarzy, pozostawiając jedynie osoby kupczące religią, którym wtórują kobzy głoszące pokój w słowach, a nie w czynach!" abp Marcel François Lefebvre
Angelus Silesius
aktywista
*****
Wiadomości: 586


I'm gonna make him an offer he can't refuse

« Odpowiedz #1 dnia: Marca 08, 2009, 20:22:39 pm »

Milka (Kraft Foods)

http://info.wiara.pl/?grupa=4&art=1234214433&dzi=0

Organizator "I love Milka" przeprasza za zamieszanie
KAI/jk
2009-02-09

Organizatorzy walentynkowego konkursu internetowego "I Love Milka" przeprosili jego uczestników za zamieszanie w sprawie obrażania uczuć religijnych, do których miało się przyczynić zarówno umieszczanie, jak i usuwanie wpisów o treści religijnej na stronie www.ilovemilka.pl.
W przesłanym KAI oświadczeniu firmy stwierdzono, że "w ostatnich dniach organizatorzy konkursu «Miłosne Graffiti» otrzymali szereg zgłoszeń od internautów, że zgłoszone życzenie walentynkowe, podpisane jako «Ojciec, Syn i Duch Święty» obraża ich uczucia religijne". "Dlatego, po ponownym zweryfikowaniu zgłoszenia postanowiliśmy usunąć to zgłoszenie" - brzmi oświadczenie.

W oświadczeniu Kraft Foods Polska poinformował, że pragnie przeprosić za sytuację zaistniałą podczas trwania konkursu "Miłosne Graffiti". "Intencją organizatorów konkursu było przygotowanie akcji promocyjnej, w której konsumenci mogą wyrazić swoje uczucia do bliskiej im osoby i nie tworzenie kontrowersji na tle ideologiczno-światopoglądowym" - brzmi oświadczenie.

"Kraft Foods jest firmą międzynarodową i wielonarodową, której podstawą funkcjonowania jest tolerancja i szacunek dla indywidualizmu każdego człowieka – poszanowanie dla jego uczuć religijnych i światopoglądowych" - stwierdzono w oświadczeniu.

Zdaniem firmy, "kwestia uczuć religijnych i ich granic jest sprawą indywidualną" i "niezwykle trudno jest podjąć jednoznaczną decyzję, o tym, czy dane działanie ją przekracza". "Reakcja internautów wskazuje, że w tym przypadku tak się stało, mimo najlepszych intencji osób, które nadesłały to zgłoszenie do konkursu" - czytamy w oświadczeniu.
Zapisane
"Religijny liberalizm pozbawia nas męczenników i misjonarzy, pozostawiając jedynie osoby kupczące religią, którym wtórują kobzy głoszące pokój w słowach, a nie w czynach!" abp Marcel François Lefebvre
Strony: [1] Drukuj 
Forum Krzyż  |  Traditio  |  Katolicki punkt widzenia  |  Wątek: Katolicki bojkot producentów « poprzedni następny »
 

Działa na MySQL Działa na PHP SMF 2.0.19 | SMF © 2014, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!