No nie, ponieważ - jak sama nazwa wskazuje - jest to Małe Oficjum, swoisty Brewiarz w pigułce ułożony tak, by prosty człowiek mógł je odmawiać bez wnikania w niuanse rubryk. Jakkolwiek w starszych edycjach, tj. sprzed 1960 roku, Małe Oficjum o Najświętszej Maryi Pannie zawierało jeden element próśb - "Kyrie eleison / Christe eleison / Kyrie eleison" odmawiane przed "Domine, exaudi orationem meam" (w każdej godzinie z wyjątkiem Jutrzni, bez względu na okres liturgiczny).
Przy odmawianiu chórowym, Jutrznia i Nieszpory Małego Oficjum poprzedzają godziny Brewiarza. Pozostałe godziny - czyta się po odpowiednich godzinach Brewiarza. Prymę Małego Oficjum czyta się między "Benedicamus Domino" a Martyrologium. Poza chórem, odmawia się poszczególne godziny według uznania.
Panie Patryku,Małe Oficjum w średniowieczu było powszechnie odmawiane, nawet przez kapłanów, OPRÓCZ zwykłego Brewiarza. Dlatego św. Pius V włączył je do Brewiarza Rzymskiego. Nie miało rubryk ogólnych, tak jak Brewiarz. W praktyce mało którzy księża je dziś odmawiają. I w tym kontekście należy patrzeć na rubryki, które - zwłaszcza w starszych brewiarzach - przy Małym Oficjum położono. Nie obowiązywały one zakonników, zakonnice czy świeckich - ci, jeśli do odmawiania Oficjum zobowiązywało ich prawo (np. tercjarze), od zakonu otrzymywali stosowne wytyczne. Tym, którzy znali łacinę (przynajmniej prawidłową wymowę), wręczano Officium Parvum. Pozostałym uroczyście wręczano kalkulator, który wyliczał im ekwiwalent - codzienną porcję zdrowasiek.Jedną rubrykę, której współczesny Brewiarz Rzymski już nie zawiera, mogę Panu podać:CytujPrzy odmawianiu chórowym, Jutrznia i Nieszpory Małego Oficjum poprzedzają godziny Brewiarza. Pozostałe godziny - czyta się po odpowiednich godzinach Brewiarza. Prymę Małego Oficjum czyta się między "Benedicamus Domino" a Martyrologium. Poza chórem, odmawia się poszczególne godziny według uznania. Podane przez Pana pory odmawiania poszczególnych godzin są kompatybilne z rubrykami 1960 roku, można je śmiało stosować do Officium Parvum.