Biskup Atanazy Schneider też ściemnia, że na "szczepionkach" jest krew zabitych dzieci?Kara Boża przyjdzie, zwłaszcza na tych pseudo-katolików, którzy swoją edukację opiearją na g+++o-TV no i na sprzedajnych hierarchów Kościoła.https://www.youtube.com/watch?v=aWVm8oBkNmQ
Może niech poszuka wyników badań przeprowadzonych przez setki uniwersystetów, szpitali. Niech wejdzie w dyskusję z osobami które całe życie zawodowe zjadły na nauce/rozwoju medycyny, farmacji czy mikrobiologii...
Przykłady, co jest dobre dla obywateli, i co w różnych miejscach wprowadzono za radą autorytetów medycznych:- w Kanadzie nie ma w tej chwili możliwości wyjazdu z kraju bez przyjęcia covid-sczepionki. Miliony ludzi stało się więźniami we własnym kraju.- pewien znany mi młody człowiek nie chciał przyjąć szczepionki ze względu na niezdiagnozowane problemy z sercem. Został skreślony z listy studentów (w prowincji Ontario nie ma w tej chwili możliwości studiowania bez przyjęcia preparatu). Takich przypadków jest tysiące.- w tymże Ontario rodzina, jeżeli jest niezaszczepiona, nie może zobaczyć zwłok zmarłej bliskiej osoby, bo domy pogrzebowe nie wpuszczają niezaszczepionych.
Bardzo słuszne rady dla p. DarPiusa, bardzo słuszne. Należy bezwzględnie słuchać naukowców i autorytetów, oni wiedzą lepiej, co dla nas dobre. Wszystkie powyższe przepisy zostały wprowadzone za radą "najwyższej klasy ekspertów medycznych". Niech żyje nauka!
Stręczysz pan tu szprycę nie podając żadnych NAUKOWYCH dowodów na jej skuteczność. Zachowujesz się pan co najmniej jak Jehowiec pukający do drzwi.
To NIE JEST szczepionka tylko modyfikacja genetyczna o nieznanych długofalowych działaniach. Nazywając to coś szczepionką nie sprawisz ani pan, ani reszta sprzedajnych judaszy, że stanie się to szczepionką (proponuję przeczytać definicję szczepionki) Nie zrobisz pan z szamba perfumerii.
Vaccine: A preparation that is used to stimulate the body’s immune response against diseases. Vaccines are usually administered through needle injections, but some can be administered by mouth or sprayed into the nose.
Vaccination is a simple, safe, and effective way of protecting you against harmful diseases, before you come into contact with them. It uses your body’s natural defenses to build resistance to specific infections and makes your immune system stronger.Vaccines train your immune system to create antibodies, just as it does when it’s exposed to a disease. However, because vaccines contain only killed or weakened forms of germs like viruses or bacteria, they do not cause the disease or put you at risk of its complications.
Abp Schneider może mieć swoje zdanie, jak każdy "specjalista" tu na forum. Akurat w tym temacie panu przypasował, bo w innym gdzie ja cytowałam tego biskupa już panu nie pasował
Warto też zaglądać na stronę The National Catholic Bioethics Center (Międzynarodowe Centrum Bioetyczne) - ciekawa strona, ciekawe pytania i odpowiedzi w temacie m. in. szczepionek i w temacie covida, różne dokumenty Kościoła podane:https://www.ncbcenter.org/magisterial-documents i wiele, wiele innych tematów.
13. On the moral responsibility of undergoing vaccination (also on the basis of what has been said in n. 3), it is necessary to reiterate how this issue also involves the relationship between personal health and public health, showing their close interdependence. In the light of this connection, we consider it important that a responsible decision be taken in this regard, since refusal of the vaccine may also constitute a risk to others. This also applies if, in the absence of an alternative, the motivation is to avoid benefiting from the results of a voluntary abortion. In fact, in these cases, as the Congregation for the Doctrine of Faith states, it can be considered “morally acceptable”, under precise conditions, “to receive Covid-19 vaccines that have used cell lines from aborted fetuses in their research and production process.”[16] This is a matter of material passive cooperation (as opposed to formal cooperation), since it is indirect and remote,[17] particularly given the intention underlying the decision, the contingency with respect to the accused immoral event, and the current circumstances in which we find ourselves. Therefore, the criteria that would make ethically illicit the decision to vaccinate are non binding. For this reason, such refusal could seriously increase the risks for public health.[18] In fact, on the one hand, those categories of people who cannot be vaccinated (e.g. immunosuppressed) and who can thus only rely on other people’s vaccination coverage (and herd immunity) to avoid the risk of infection, would be more exposed. On the other hand, becoming ill leads to an increase in hospitalizations, with subsequent overload for health systems, up to a possible collapse, as has happened in various countries during this pandemic. This hinders access to health care which, once again, affects those who have fewer resources. The Bishops of England and Wales have recently reaffirmed that “individuals should welcome the vaccine not only for the sake of their own health but also out of solidarity with others, especially the most vulnerable”.[19]
3. Podstawowym powodem dla uznania za godziwe moralnie stosowania tych szczepionek jest to, że współdziałanie (bierna współpraca materialna) w złu aborcji, z której pochodzą wspomniane linie komórkowe, ze strony osób, które używają powstałych z nich szczepionek, jest odległe. Moralny obowiązek unikania takiej biernej współpracy materialnej nie jest wiążący, jeśli istnieje poważne zagrożenie, takie jak niepohamowane w inny sposób rozprzestrzenianie się groźnego patogenu: w tym przypadku pandemiczne rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2, który powoduje Covid-19. Należy zatem uważać, że w tym przypadku można używać wszystkich szczepionek uznanych za klinicznie bezpieczne i skuteczne z sumieniem pewnym, że ich stosowanie nie oznaczałoby formalnej współpracy przy aborcji, z której pochodzą komórki do ich produkcji. Należy podkreślić jednakże, że godziwe moralnie używanie tego typu szczepionek, ze względu na szczególne warunki czyniące go takim, nie może stanowić samo z siebie legitymizacji, również pośredniej, dla praktyki aborcji, i zakłada sprzeciw wobec tej praktyki ze strony tych, którzy te szczepienia stosują.4. Istotnie, dozwolony użytek takich szczepionek nie zakłada i nie może zakładać w żaden sposób moralnej akceptacji dla użycia linii komórkowych pochodzących z abortowanych płodów4. Zachęca się zatem zarówno firmy farmaceutyczne jak i rządowe agencje ochrony zdrowia o to, aby „produkowały, zatwierdzały, rozprowadzały i oferowały szczepionki etycznie akceptowalne, które nie stworzą problemów sumienia”, ani dla pracowników ochrony zdrowia, ani dla samych osób szczepionych.
Terapia genowa25. W powszechnym rozumieniu określenie terapia genowa oznacza zastosowanie wobec człowieka technik inżynierii genetycznej w celach terapeutycznych, czyli innymi słowy, by leczyć choroby genetyczne, choć ostatnio próbuje się stosować terapię genową w leczeniu chorób niedziedzicznych, a zwłaszcza w leczeniu raka.Teoretycznie możliwe jest stosowanie terapii genowej na dwóch poziomach: w komórkach somatycznych i w komórkach zarodkowych. Celem terapii genowej komórek somatycznych jest wyeliminowanie lub ograniczenie wad genetycznych występujących w komórkach somatycznych, czyli nie rozrodczych, lecz tworzących tkanki i narządy ciała. W tym przypadku są to zabiegi wykonywane na określonych grupach komórek i przynoszące efekt ograniczony do jednego osobnika. Celem terapii genowej komórek zarodkowych jest natomiast korygowanie wad genetycznych, występujących w komórkach zarodkowych, aby efekty terapeutyczne, osiągnięte u danego osobnika, przenosiły się na jego ewentualne potomstwo. Taka terapia genowa, zarówno w zakresie komórek somatycznych, jak i zarodkowych, może być przeprowadzana na płodzie przed urodzeniem – mówi się wtedy o wewnątrzmacicznej terapii genowej, lub po urodzeniu, na dziecku albo dorosłym.26. Osąd moralny musi uwzględnić te rozróżnienia. Zabiegi na komórkach somatycznych w celach ściśle terapeutycznych są z zasady moralnie godziwe. Zabiegi te mają na celu przywrócenie normalnej konfiguracji genetycznej człowieka lub usunięcie uszkodzeń spowodowanych przez anomalie genetyczne bądź też inne związane z nimi patologie. Zważywszy na fakt, że terapia genowa może pociągać za sobą znaczne ryzyko dla pacjenta, należy przestrzegać głównej zasady deontologii, według której przed podjęciem zabiegu terapeutycznego należy upewnić się, że wiążące się z nim ryzyko dla zdrowia pacjenta lub dla jego zasadniczej integralności nie będzie nadmierne lub nieproporcjonalne w stosunku do zagrożeń związanych z patologią, którą zamierza się leczyć. Potrzebna jest również zgoda poinformowanego o wszystkim pacjenta lub jego prawnego opiekuna.
Artykułów potwierdzających skutecznosć szczepionek jest pełno.
To jest akurat nieistotne, czy jakieś szczepionki są skuteczne. Istotne jest, czy są moralne czy nie.
Cytat: Anna M w Stycznia 08, 2022, 15:03:55 pm(...)(...)
(...)
po trzecie stosowanie narracji adekwatnej do sytuacji i planów jej rozwoju (ilości szekli, które można zarobić) świadczy o co najmnie mega manipulacji, po czwarte, ja wyzywam od Judaszy, a co robią ci, którzy są tzw. ekpertami, ministrami i innymi decydentami?